Yhä useammat lukevat tänä päivänä uutiset suoraan puhelimeltaan, eivätkä Hevosurheilun lukijat tee tässä poikkeusta.
Yhä useammat lukevat tänä päivänä uutiset suoraan puhelimeltaan, eivätkä Hevosurheilun lukijat tee tässä poikkeusta.Kuva: Anu Leppänen

Hevosurheilun digituote kiinnostaa – tilaajakanta rakettimaisessa kasvussa

Hevosurheilun verkkosivut vetävät lukijoita. Alkuvuoden aikana sivulatauksia on tehty miljoonia.

Pian 100-vuotiaaksi kääntyvä Hevosurheilu kasvattaa vahvasti tilausten digikantaa. Tällä hetkellä lehdellä on pelkkiä digilukijoita reilu kymmenys kaikista tilaajista, mutta määrä lisääntyy hyvää vauhtia.

”Kasvu on ollut alkuvuodesta 223 prosenttia digin 1 kuukauden luottokortilla veloitettavissa tilauksissa”, Suomen Hevosurheilulehti Oy:n toimitusjohtaja Keijo Kinnula kertoo.

Pelkkää digiä tilaavien lisäksi myös koko Hevosurheilupakettia, eli paperilehteä näköislehtineen tilaavat pääsevät nauttimaan kaikista verkon tarjoamista palveluista.

”Olen iloinen, että vaikean viime vuoden ja suurten investointien jälkeen valittu strategia ja kova työ rupeavat tuottamaan tuloksia”, Kinnula sanoo.

Hevosurheilussa rakennetaan parhaillaan entistä helpompaa ja selkeämpää digitilausten tilaussivua, jonka odotetaan valmistuvan kesän aikana.

Miljoonia katselukertoja

Digitilaajien kasvun lisäksi hevosurheilu.fi-verkkosivun vierailumäärät osoittavat, että hevosasiat kiinnostavat laajasti.

Analytiikka paljastaa, että alkuvuoden aikana hevosurheilu.fi:n sivuja on katsottu yli 4,2 miljoonaa kertaa lähes 600 000 tuhannen käyttäjän voimin. Kasvua edelliseen puoleen vuoteen on noin 10 prosenttia.

Valon lisääntyminen ja kesän lähestyminen ovat saaneet ihmiset liikkeelle. Esimerkiksi pelkästään toukokuussa hevosurheilu.fi:ssä vieraili noin 150 000 käyttäjää, ja yhteensä verkkosivujen sivuja ladattiin liki miljoona kertaa.

Aiheeseen liittyvää

No stories found.
logo
Hevosurheilu
www.hevosurheilu.fi